Odaklı Trafik İle Kendi İşinizi Kurun!

22 Aralık 2019 Pazar

Odaklı Trafik İle Kendi İşinizi Kurun

Satış ortaklığı yani affiliate marketing ile para kazanmak mümkün. Üstelik ülkemizde gelişme aşamasında olan bu sektörden sizde binlerce lira kazanabilirsiniz. Bloğuma rastladığınız için öncelikle şanslı olduğunuzu söyleyebilirim. Bu blogda sizlere sıfırdan nasıl satış ortaklığı sistemi kurup sürekli kazanç sağlayacağınızı anlatacağım.

Odaklı Trafik İle Para Kazanmak

Odaklı trafik kanıtlanmış ve sürekli kazanç sağlayacak teknikleri barındıran videolu ve uygulamalı eğitim setidir. Tasarımcısı yaklaşık 5 yıldır bu sektörde uzmanlar ile beraber çalışmış biridir. Zaten üye alımında sınırlı davranmaktadır. Fiyatının yüksek oluşunu da buna bağlıyorum. 
Eğitim sonunda kesinlikle bir kazanç sistemi kurabileceğinizi bilin. Bu sistemin sürekliliği ve kazanç miktarı size kalmıştır. Kabaca bir hesap yapmak gerekirse aşağıdaki tablo gibi düşünebiliriz.
Odakli Trafik İle Ne Kadar Kazanılabilir?
Yukarıdaki tabloda oluşturduğunuz ağlarda yapılan satışlara göre kazançlar hesaplanmıştır. Satış ortaklığı sisteminde komisyon oranları yüksektir. Bu nedenle genel olarak tek bir üründen yaklaşık 50 TL kazandığımızı varsaydım. Böylece kabaca genel kazanç tablosundan kazancınızı hesaplayabilirsiniz.

Odaklı Trafik Eğitim Setine Neden İhtiyacım Var?

Bir işe başlarken uzman desteği ile başlamak sizi yapacağınız hatalardan korur. Çünkü o uzman vaktinde sizin yapacağınız hataları yaşamış ve onlara çözüm bulmuştur. Durum böyle olunca sizi bir adım önde işe başlatacaktır. Bu nedenle bir uzman olarak Odaklı Trafik Eğitim setini kullanmanız gereklidir.

Odaklı Trafik Eğitim Seti İçeriğinde Neler Var?

Odaklı Trafik Modül 1
Odaklı Trafik Modül 2
Odaklı Trafik Modül 3

Odaklı Trafik Modül 4

Odaklı Trafik Modül 5

Odaklı Trafik Modül 6

BONUS 1:

BLOGLAR İÇİN WORDPRESS TEMASI: EVOLUTİON


Elegant Themes’in en iyi affiliate teması
Sade tasarım
Yüksek SEO performansı
Yüksek satış dönüşüm oranı

BONUS 2:

E-MAİL KAYIT EKLENTİSİ: BLOOM


Farklı tasarımlarda e-mail kayıt formları
Farklı tetikleyiciler (Sayfadan çıkışta Pop-up gösterilir)
19 farklı e-mail otomasyon sistemine entegrasyon (Mailchimp, Getresponse, Active Campaign, Mailerlite)

BONUS 3:

FACEBOOK KAPAK VE PAYLAŞIM ŞABLONLARI


Facebook kapak tasarımı
Facebook paylaşım şablonu
İnstagram paylaşım şablonu

***Referansım İle Odaklı Trafik Eğitim Setine Sahip Olun Udemy Üzerinden Sertifikalı Wordpress Site Kurma Eğitimine 269 TL Yerine 100 TL'ye Alın***
Eğitim seti videolu ve içerik olarak sizlere tüm desteği sunacak. Bununla birlikte Odaklı Trafik eğitim setini hazırlayan kişi size özel olarak destek vermeye hazır. Üstelik takıldığınız yerlerde danışan biri olması bu işe başlarken en önemli gereksinimlerden olduğundan bu sorununuza çözüm bulmuş olacaksınız.
Bu eğitim setini benim önerim ile temin ettiğiniz size güncel SEO bilgileri içerikleri göndereceğim. Böylece bu eğitim setinden öğrendiklerinize ek güncel SEO taktikleri ile kazancınıza kazanç katacaksınız. Bunlar için iade süresi bitiminde alım bilgilerinizi içeren e-mail göndermeniz gereklidir.
Eğitim setini alım işleminden sonra bana sosyal medya üzerinden ulaşın ki site göndereceğim içerikleri temin edeyim. Gönderiniz içeriğinde ürüne kayıt olduğunuz isim ve e-mail adresinizi göndermeniz yeterlidir. Kontrol edip size gerekli bilgileri göndereceğim. İletişim için sosyal medya araçlarını kullanabilirsiniz.
***Bu blog referansı ile Odaklı Trafik Eğitim Sistemine Sahip Olursanız Size 2019 yılından beri kullandığım DA değerleri ile 1000'den fazla backlink alabileceğiniz sitelerin adres listesini hediye ediyorum.***

NOT: Hediyelerinizi almak için ödeme sonrası 8. gün yani ürün iade hakkınızın bittiği gün e-mail ile iletişime geçerek hediyelerinizi benden talep ediniz. Gönderdiğiniz e-maile hangi gün saat kaçta aldığınızı belirtmeniz gereklidir. Kontrol edip bilgileriniz doğru ise gerekli bilgiyi 24 saat içinde e-mail adresinize gönderiyorum. 8. gün dememin sebebi sadece verdiğim hediyeleri almak için sipariş verip aynı saat içinde iptal eden kullanıcıların olmasıdır.
Şimdi Yazımı Paylaşın! :     Facebook Twitter Stumble Digg

20 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Simdi alım yaptım sizden gelecek bonuslari bekliyorum. Ayrıca sorularıma verdiğiniz cevaplar için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Iletişim super valla. Sırf bu yüzden güvenip aldım size. Şimdi bonuslari bekliyorum. Hadi bakalım...

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel bonuslari çok işime yaradı... Ayrıca sabrınızı teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. İlginiz için ve hediyeler için teşekkürler. Site kurma hizmetini de sizden almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hediyeler süper işime yaradı valla iyi ki bu siteye denk gelmişim... Bu eğitim setini almayı düşünenler kesinlikle bu blog aracılığı ile alın derim...

    YanıtlaSil
  7. hadi bakalım 8. Günü bekliyoruz.. bonuslar onemli...

    YanıtlaSil
  8. Seti sizin araciliginiz ile alma nedenim bonuslarinizdi ama gösterdiğiniz ilgi düşüncemi değiştirdi. Kısaca sizin sunduğumuz her eğitimi gözü kapalı alırım artık. ilginiz ve sıkılmadan emaillerime cevap verdiğiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Süpersin dostum iletişim sonrası bekletmeden bonuslari gönderdin... Eğitim süper sen süper ben kazanmayim kim kazansın demi... ;)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten araştırıp bu işe girmeye karar verdim. Hatta 4 ay bu setin parasını çıkarmak için kendi çapında satış ortaklığı yaptım. Parayı topladım şükür ki alınca bir de ne göreyim benim 4 ay uğraştığını şeyin 1 saatlik işi varmış aslinda... İyi aldım ve şimdi kazancimi katlamaya çalışıyorum. İlginiz içinde ayrıca eyvallah ...

    YanıtlaSil
  11. Meliha Gunaydin15 Mayıs 2019 14:14

    Bu konuda şanslıyım ki bu bloğa denk geldim. Bir haftada bir 2 ürün için sistemi kurdum özellikle backlink listesi çok işime yaradı.sansliyim ki 2 hafta satışlar başladı şuan için haftada bir satış oluyor en az bu da bana aylık 2-3 arası kazanç bırakıyor. Tavsiye izle sistemi cogalcam ilginiz için teşekkür...

    YanıtlaSil
  12. E-ticaret işine gidecektim ki burayla karşılaştım ve daha mantıklı geldi açıkçası denemek için aldım ve 1 hafta olmadan satislar başladı verdiğim parayi birak üstüne kar ekledim bu hizmet için tesekkurler...

    YanıtlaSil
  13. Muhteşem bir iş ile sayenizde tanıştım... Bir öğrenci olarak kendi ayaklarının üzerinde duruyorsam sizin sayenizde çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten kısa sürede emeğin karsiligini veren tek iş bence... Iyi ki denk geldim iyi ki bu işe girdim... Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  15. Online eğitim gayet güzel, üstelik iade hakkı olmayı ayrı güzel. Siparişim tamam süre sonunu bekliyorum ki hediyemi gönderin:) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. ilginiz için çok teşekkürler. Eğitimi aldık şimdi bonuslarda sıra...

    YanıtlaSil
  17. Meliha Güneş26 Aralık 2019 08:18

    Bu eğitim setinin fiyatı bana pahalı ve Affilli diye başka bir eğitim aldım. Oldukça memnun kaldım açıkçası. Bu eğitimi de incelemek için aldım. Oldukça benzer yönleri var sandım ancak iki eğitimde gerçekten farklı konular üzerinde durmuş. Bu nedenle ilk olarak Affilli online kazan eğitimi alınabilir bence. Elbette iki sette süper o ayrı konu... herkese bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  18. Şaka gibi gelse de bu işten bir ayda maaşımdan daha çok kazandım. Açıkçası bu kadar kazanacağını düşünmemiştim. Verilen eğitim ücretini hakediyor ve hatta fazla bile olabilir. Gerçekten internetten para kazanmak istiyorsanız doğru sayfada olduğunuzu bilin. Çok teşekkürler ve bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  19. Yasemin Alaca4 Nisan 2020 13:35

    Yorumlara bakarken blogunuza denk geldim ve sistemi denemek istedim. Desteğiniz için teşekkür ederim. İlk ayda istediğimi aldım. Hediye için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. Serpil Çağlayan27 Nisan 2020 05:21

    Güzel bir eğitime benziyor ancak fiyatı bence pahalı. Biraz daha ucuz olsa 300 felan alırdım. Biraz arştırdım benzer bir eğitim daha var 299 TL ikisi arasnda kaldım ama bakalım...

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar